M.Lychow here :) Thanks for reading , follow . This is my blog , so i have fully right to write everything or anything that i want . Follow mine ? I'll follow you back . Adios ! xD

Here :)

LIKE (",)

January 28, 2013

Update.

As'mualaikum and hi ppl ^^

Dah nak habis bulan januari and aku baru nak update pasal 2013. Hehhew, takda masa nak open blog. Aku pun sekarang nih jarang sangat online guna lappy. Online via phone jeh ;)
 Btw, dah 15 tahun dah aku en? Omg, macam tak sangka jeh aku dah semakin nak dewasa. But perangai stil like a childish. EH? Yeke? Hahaha, entah laaa. Hm, this 2013 everything have changed. Aku pun rasa ramai orang yang aku sayang dah tinggalkan aku. Like, amy, akmal and few of my friends. Ah, sedih sebenarnya tapi... Aku malas ah nak cerita panjang panjang :3

 So today 29/1. Hehee, sedang menghitung hari nak tunggu 13/2. Birthday aku nih :3 Btw, this year Muzakil kata dia boleh celebrate bfdy aku cz time 13/2 tuh Cuti Raya Cina and dia balik PA. Eh, dia duduk mana? Dia stil duduk PA but dia dapat masuk asrama kat sekolah dia. Hmmm, itu sedih :( Every weekend dia balik. So, dapat lah jugak aku jumpa dia banding tahun lepas agak jarang aku jumpa dia cz dia duduk rumah sedara dia. Hmmmm.. And aku dengan dia sekarang nih elok but have something yang kitaorang risaukan, about my brother :( Amirul cakap abang aku nak jumpa Muzakil. KENAPA?! Muzakil takda buat salah pape pun.. Kawan kawan abang aku yang buat cerita macam macam about us. Ugh, sial punya KIMI, NASIR, KAPIK and lain lain :3 Diaorang tuh dengki plus jealous plus ugh semua ah! Sibuk jeh nak ganggu aku dengan my sayang. Fuck you'all -.-t

So, sekarang nih agak susah aku dengan Muzakil nak jumpa. Sebab ada si malaun yang menyibuk tuh! >< Ish! Ah, malas nak cerita pasal bitches yang ish tuh -.- Hm hm, pasal sekolah pulak so far so good. Takda yang memberi masalah lagi. And this year aku dapat pegang jawatan KETUA KELAS. I tot it easy, ah damn! Tak senang wehhhh >< Penat sial aku nak kena naik turun pejabat, bilik guru apa semua. Ada penolong jeh perangai cam haram -,- Semua kerja aku kena buat. Tapi aku kena jugak tahan cz cikgu dah pilih nak buat canner. HAHAHA -.-

 Hmmmm, apa lagi nak update eh? eh? eh? Out of ideas :( Okay lah, we stop here. Nanti aku update lagi. See yaa! xx





♥ ILOVEYOUSOFUCKINDAMNMUCH ♥

No comments:

Post a Comment