M.Lychow here :) Thanks for reading , follow . This is my blog , so i have fully right to write everything or anything that i want . Follow mine ? I'll follow you back . Adios ! xD

Here :)

LIKE (",)

December 3, 2012

Putrajaya ^^

Hi and As'mualaikum.

Heee, hi semuaaaaaaaaaaa ! Lama tak update. Berhabuk daaa --' *Tiup* Hew. Okay. Now daa masuk bulan Disember. Ohmaii, kejap jeh en? Lagi sebulan nak sekolah. Humm. And and lagi berapa hari jeh anniversery aku dengan dia. Hewhew, can't wait this 12/12/12. Hahaha, lawa en tarikh dia? Welll xP Okay now back to the story. Kenapa title dia Putrajaya? Haaaa, because this. Wait...........


Hohohoo. Okay. See this makcik? Haaa, her name is Khadijah. But i've used to call her DJ ;) Muehehehe. Okay nih kitaorang kat PJ laaa. Time nih ada Tarian 1 Malaysia. Tahu? Tak tahu? Pergi baca kat newspaper xD Mueehehehe. 02/12/12 , Ahad . Dari pukul 6am kitaorang gerak naik bas until dalam pukul 12pm kitaorang balik. Hahahaha, 12 tengahari k? xP



Okay. Muehehee, eh muka sama nih? Nih kita laaa. Takkan tak kenal kut. Alaaa, yang comel comel tuh xD Hahaha. K joke xP Okay. Time nih time dekat mana entah. Time tengah rehat rehat. Daa penat menari. Eceh, konon menari. Padahal rilek jeh aku kat belakang xP HAHAHA


Auwwww chak ! Hahahaa, okay. Aku suka sangat gambar nih. Muzakil pun sukaaa, dia save gambar nih dalam phone dia. Dia kata "Eii, geram kut tengok gambar hang nih sayang. Comel sangat" Hahaaha, k kembang kejap. K daaa, kempis balik xD Hahahaha. Btw, siput tuh omel en? Hew, omel macam aku xD


Taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! Neh sebenarnya yang aku excited nak story xD Hahahaa, okay dalam masa 2 tahun aku kenal dia. Nih adalah yang kedua kalinya aku bergambar dengan dia. Hahaha, kesian en? Hahaha. Okay. Dari pagi dengan mamat nih jehh, huh panas, sejuk, penat, happy, semua dengan dia. MENARI PUN DENGAN DIA. HAHAHA xD Time dalam bas lagi ah, duduk belakang like orang gila. Hahaa, aku tengah tidur sibuk nak main rambut laa, cubit hidung laa bagai. Err, kacau jeh -.-' Hahaha, btw, masa dalam bas en en en, dia ada cakap cenni "macam mana laaa saya nak tinggalkan awak sayang. Terlalu banyak kenangan saya dengan awak. Besar mana pun itew gaduh, insy'Allah saya takkan tinggalkan awk. Susah bagi saya untuk lupakan awak" Muahahaha, guwa hafal pulak xD Btw, dia cakap cenni time aku tengah tidur. Padahal time tuh aku stil lagi sedar. Tapi saja buat buat tidur. Ehehehe. ILY sayang. Forever LOVE YOU :*


Haaaa, nih ONE. Tuh Mimie. Aku dapat ambil gambar dia satu nih jehh. Kan? Kesian kan? Hohohohoho. Okay. Aku daa taktahu nak update apa. Heewww. The best day ever i never ever forget. :') Adios !








♥ ILOVEYOUSOFUCKINDAMNMUCH ♥

No comments:

Post a Comment