M.Lychow here :) Thanks for reading , follow . This is my blog , so i have fully right to write everything or anything that i want . Follow mine ? I'll follow you back . Adios ! xD

Here :)

LIKE (",)

November 13, 2012

Hiiii, and As'mualaikum :'>

Wehhhhhhhhh, lama siut tak buka blog nih en? Okay, i miss it sho much :'> Tapi, tapi, tapi... Hm, post kat dalam blog nih semua daa hilang. Sumpah sedih kut, dah ah macam macam kenangan aku ada. Since darjah 6 lagi wehhhhh! :< Ngok ngok ah siapa yang bagi hilang tuh. Hm, sabar jeh lah en? :')

Btw, now daa cuti sekolah. Huhuk, kan? Best dahh. No more sekolah xD K, untuk dua bulan jeh pun -,-Tahun depan ada lagi. Kan? Haha, k. So, selama dua bulan nih aku and family duduk rumah jeh. Takda balik kampung or holiday~ Hee, and selama dua bulan nih mama suruh aku cari kerja. What? Kerja? Shit, kerja apa aku boleh buattttt?? Mam suruh aku kerja dekat kedai makan, ambil laa kerja basuh pinggan ke apa ke en? Ei, siut jehh~ Kat rumah sendiri pun aku malas nak basuh pinggan apatah lagi kedai makan. Huh -,- Tapi takpa laa. Aku try. Hm, demi cari makan. Hihihi. Mybe esok aku pergi kut :3

Okay. Now daa masuk topi lain. Hehe~ Eh, nak tahu tak? Aiman daa pindah. K sedih :'< Sobs sobs sobs~ Dia pindah Perak, Lumut. Jauh en? Huh, kesian Nuweenaa xD Huhuk. Btw, rasa jugak ah tak best bila dia nih takda. Even though dia nih agak menJENGKELKAN tapi dia jugak laa selalu buat aku and the rest tersenyum :) Eceh xD Haha, k itu FAKTA k! Tak tipuuuuu~ Hurm. Hope kau happy kat sana en DONT YOU EVER FORGET US ! Dengar tuh? Ha, capital letters aku bagi. Hahaa. K. Haaaa, apa lagi nak cerita? Huhh, daa takda. K.

So... Post habis. Daa taktahu nak update apa. Kbhoi peeps :> xx






♥ ILOVEYOUSOFUCKINDAMNMUCH ♥

No comments:

Post a Comment