M.Lychow here :) Thanks for reading , follow . This is my blog , so i have fully right to write everything or anything that i want . Follow mine ? I'll follow you back . Adios ! xD

Here :)

LIKE (",)

November 16, 2012

First day ^^

Hi and As'mualaikum.

Heee~ Okay today first day aku kerja. Aku and Pyka :) Kerja apa? Tolong jaga kedai Cendol :3 Even itu jeh kerja kitaorang, still masyuk bhaiiii xD Hahaha. Aku pun tak kisah sangat kerja mcm mana just yang aku fikir duit. Kenapa? Nak pi buat IC daaaaa ~ Hahaha, yelah en? Mama taknak bantu aku. Dia kata aku dah hilang en aku kena support sendiri. Huh, sabar jeh laa en? -,- Hehee. So, first day agak kekok. Tahu kenapa? Yaa, aku bukan lee tak pernah meniaga. Memang biasa sangat cuma, alahh. First day memang ah en? :) Then tadi pun aku datang lambat. Aku masuk pukul 1pm. Sepatutnya pukul 11am tapi sebab tadi pagi aku ada hal. Ehehe. Then harinih dapat laa Rm10. Pyka up sikit.. Dia dapat Rm14 sebab dia full. Ehehe. Gaji yang aku dapat untuk dua bulan aku kerja nih pun boleh tahan laaa ~ Lepas laa beli phone xD Ahaha. And lepas nih takda laa aku online sangat. Cuti pun aku taktahu bila. Kerja satu week full wehhhh -,-'' Haha. K laa. Esok update lagi. Baboi peeps :'>





♥ ILOVEYOUSOFUCKINDAMNMUCH ♥

No comments:

Post a Comment