M.Lychow here :) Thanks for reading , follow . This is my blog , so i have fully right to write everything or anything that i want . Follow mine ? I'll follow you back . Adios ! xD

Here :)

LIKE (",)

November 21, 2012

Him :*

Hi and As'mualaikum :)

Wehehehe, hi. Okay nak tahu takkkkk? Eheheee, tadi aku otp dengan Dia. Okay, omg bila time dia menyanyi tuh omg omg omg omg! Melting laaaa sayangggg~ Ehehe. Act, 3 or 2 days ago aku dengan dia break. Okay. Aku malas nak cerita pasal break nih. Hm, aku break dengan dia pun salah aku. Then aku ingat memang takda harapan for aku getback dengan dia. Time tuh aku rasa like omg harapan musnah :O But response dia makin lama makin okay. Time tuh aku daa fikir ong maybe stil ada lagi chance untuk aku.. And tadi lepas maghrib dia bagi call me back kat aku. So then aku call :) Call punya call omg dia kata dia terima aku lagi. Wuahhhh, time tuh aku daa menangis kut :') Okay time tuh aku daa terlampau happy sangat. Heewwww, then call end cause credit habis. Pukul 12.08am macam tuh aku call dia balik. Buat SuperSavers :') Hewww, sweet sangat bila dia menyanyi untuk aku. Hahaha, comel gila kut suara dia. Then yang tak puas hatinya ialah dia asyik kena en aku jehh. Huh, gurau dia agak kasar sikit malam nih. Tapi sokay, takda laa ambil hati sngt :') Eheheheee. Esok dia start kerja. Kerja dekat petronas. Dari pagi until pukul 4pm. So then tak boleh aku nak text or call dia. Ehehehe. And YANG PALING SAKIT HATI bila dia panggil aku "hitam" Woiii! Kwaja en? Huhh, aku tahu lee aku daa gelap sikit. K bukan sikit. Banyak :3 Hahahaha. Mau taknya, berjalan jehh. Bukan jalan k, kerja! :D Hehehe. And 12/12 nih annivesry kitaorng. We'll plan nak beli kek then sambut sesama :') Dia kata dia nak beli en aku cincin, tapi bila start sekolah tak boleh pakai. So, dia kata nak beli en something else. Okay nvm laa pape pun. Asal en, kitaorng sambut annive tuh sesama. Muah muah muahh! Hehehe. ILY ♥








♥ ILOVEYOUSOFUCKINDAMNMUCH ♥

No comments:

Post a Comment